неділю, 21 жовтня 2007 р.

Зміна роботи

На цьому тижні остаточно погоджено мій перехід в підрозділ компанії, котрий займається розробкою та впровадженням власних бізнес-аплікацій для бізнесу - SoftServe Business Systems. Основним моїм завданням на наступний рік буде відкриття порядка ще 10 офісів по Росії із географією від Калінінграду (Балтійське море) до Хабаровська (це, можна сказати, вже "за" Китаєм, там до Японії рукою подати).

Географія вражає. Я довго шукав Хабаровськ на карті західної Росії, навіть не припускаючи, що доведеться їхати аж туди. Різниця між Хабаровськом і Москвою - 7 год, летіти туди ще 7.5 год. В принципі десь те саме, що зі США сюди прилетіти. Тільки що краще літати в Україну чи США, ніж в Хабаровськ :)

Новинкою для мене стало також запровадження бонусної системи оплати праці - завжди я був "постійною витратою", тепер додався також змінний елемент.

В принципі все це означає, що тепер доведеться значно більше часу проводити у відрядженнях, та й у Львові роботи буде немало.

Для мене це чудова нагода перевірити себе, і побачити майже всю Росію. Майже всю - бо в Тайгу і північний Сибір їздити не доведеться, про що я абсолютно не шкодую :)

Немає коментарів:

Дописати коментар