понеділок, 15 жовтня 2007 р.

20/10/200000: пам'ятник Opel Kadett

Цього року нашому Opel Kadett виповнюється 20 років від виробництва і 10 років з часу еміграції на Україну. А ще - посередині Польщі, на автобані, він пройшов свій 200.000-й кілометр, про що я навіть відео зняв:


А на цій фото - через 4 км


Більш того, по Польщі вона їхала навіть краще, аніж Renault тестя! А я колись вважав, що в далеку дорогу на ній їхати не варто - треба піти перепроситись. Правда слід зауважити, що я виявив і "підтягнув" певні недоліки впродовж останнього року, ганяючи у відрядження в Франківськ і Чернівці - тепер вона може їхати куди завгодно. Кстаці, на польській 95 бензині споживання по трасі становило 5.75 л/100км.

Столяр вже давно казав, що цій машині треба ставити пам'ятник. Я тільки думаю який. Не заганяти же її на постамент?

3 коментарі:

  1. Ого. То ти кермував і знімав відео? Апасна, аднака... ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже в попад до останнього поста про Европу.
    На відео видно, що тримаєшся в районі до 90 км/год. Сумлінний водій :)

    ВідповістиВидалити
  3. Та ні, насправді це було на автобані, і нормальна швидкість було 120-130 (власне на такій швидкості я і робив пробне відео).

    Але тут, як на зло, йшов ремонт дороги. Тому довелось їхати 80-90, і постійно заглядати на дорогу - тому власне панель приладів не освітилась камерою :(

    А по Польщі ми справді їхали 80-90 - це тому що тесть перший їхав. Я би не витримав...

    ВідповістиВидалити