середа, 15 жовтня 2008 р.

А Вам відмовляли в наданні кредиту?

Передісторія така: Славко вирішив купити лаптоп, недорого (це очевидно), але обов'язково в кредит і під 0%. Значить в Метро.

Сьогодні я випадково попадаю в Метро і натикаюсь на "те що треба". Вирішуємо брати вже і оформляти кредит на мене. Хлопчина мене попередив, що сьогодні всім чотирьом до мене відмовили (мабуть через проблеми із банками), але пробуємо. 40 хвилин в черзі, 20 хвилин на оформлення заявки, і моментальна відповідь - відмова :(

Насправді мені цей кредит нафіг не потрібен був, але насправді абідна - щоб якийсь-там Альфа-банк МЕНІ відмовив у кредиті на якихось-там 4600 грн?...

Спишем на те, що це був мій перший раз :)

3 коментарі:

  1. краще не брати кредитів взагалі. Бо сьогодні береш кредит для мобільного, завтра береш кредит на погашення попереднього)

    ВідповістиВидалити
  2. Ну, довготермінові кредити на житло, як це практикуєтся на заході - річ хороша. А от споживчі кредити як спосіб мати те, що мають іншеі, тут і зараз - це канешна зло

    ВідповістиВидалити
  3. Погоджуюсь. Кредитів краще не брати. Хіба під житло, і то з податків списувати.

    А за відмову не переживай. Це не ти. Це такі часи зараз, веселі...

    ВідповістиВидалити