неділя, 31 серпня 2008 р.

Казахи

В п'ятницю ввечері за "дорученням" компанії (тобто мене напрягли з моєї згоди :) робив екскурсію по місту і вечеряв в ресторані із потенційними клієнтами із Караганди (Казахстан).

Мені це нагадало старі добрі часи, коли організовувати програму перебування клієнтам, в т.ч. водити їх по ресторанах, було частиною моїх обов'язків на MAFCON. Ностальгія взяла :) Тоді, правда, від походів в ресторани мене нудило, тепер ходжу значно рідше, відтак більше задоволення.

Із 4 осіб - дві дами і два молодих чоловіка - казахів було нуль. Зате там був кореєць Володя :), а одна пані за походженням - українка. На моє питання "в лоб" пояснили, що це - закономірність, бо навіть власник їхньої мережі - казах - на роботу казахів брати не дуже хоче. Іншим поясненням цієї закономірності є те, що Караганда утворилась як місто, коли всіх депортованих із СРСР скидали із товарних вагонів посеред степу, де вони руками рили собі в землі перші схованки, і виживали завдяки казахам із аулів, і де був утворений найбільший із таборів ГУЛАГу - Карлаг. Про це, до речі, мало що написано навіть в рос. Вікі (Караганда - Другая История)

Немає коментарів:

Дописати коментар