пʼятниця, 22 лютого 2008 р.

Фігаро Light

Щойно з оперного - ходив на Весілля Фігаро. Пішов, бо дружина в оркестрі грала. Такого я не сподівався. Це була ніби та сама опера Моцарта, але оркестр сидів не в ямі, а на сцені, а солісти виходили перед оркестром і співали.

Одним словом, Фігаро Light. Або Фігаро Econom. Другий варіант мені підходить більше, бо в мене був квиток без місця, і я сидів на гальорці, яку ще поважно називають Третім Балконом.

П.С. Туалети в оперному досі платні. До якого рівня мають подорожчати квитки, щоб їх власник під час перегляду 3-годинної вистави міг собі спокійно сикнути в антракті?! Можна подумати, ті туалети прибирають самі артисти, що у вартість квитка їх включити не можуть...

1 коментар:

  1. Се такий стильний спосіб виконання опери. Мені подобається. Слухаєш музику, а не дивишся на костюмчики.

    А от платні туалети... Така ситуація із послугами і замальовує Львів, як е здатного-до-туризму... Які там дороги, готелі, коли в кавярні чи в опері таке обслуговування
    пропозиція бритійців
    http://unian.net/ukr/news/news-237806.html

    ВідповістиВидалити