пʼятниця, 29 лютого 2008 р.

Мав'їм щєстє

Виходжу під вечір із офісу, стою-чекаю на світлофорі (він червоний, зрозуміло). Голова забита думками, паралельно заглядаю в мобільний. Обходять мене 2 чувачки (простачки такі... не хочеться нікого ображати...), обговорюють як їхній знайомий перепив. Зійшли вони на дорогу і теж чекають. За якийсь час вони пішли через дорогу. Я, не відриваючись від мобільного, за ними. Посеред дороги піднімаю очі - я йду на червоне! Переср..в, перебіг дорогу.

Висновок 1. Бог мене вберіг цього разу - машини були далеко.
Висновок 2. Мені і в голову не могло прийти, що хтось може переходити дорогу на червоне.

Така от, блін, фігня, малята.

І воопше я останнім часом почав їздити повільно і пропускати майже всіх пішоходів. В такий спосіб готуюсь до вступу України до Євросоюзу. :-D

3 коментарі:

  1. довго прийдеться чекати. Ми швидше в НАТО вступим:))))

    ВідповістиВидалити
  2. Приємно що хоч хтось з нас дозрів до вступу в Єросоюз :)
    П.С.: Дякую за офіс в Франику.

    ВідповістиВидалити
  3. 2[SHRAJK]
    Ну, зміни треба починати із себе ;)

    2Yuriy С
    Дик за офіс що дякувати... Якщо подобається - я сі тішу!

    ВідповістиВидалити