понеділок, 17 вересня 2007 р.

Кляті москалі

Під час відряджень в Москву в липні-серпні я зробив для себе досить несподіване відкриття: народ в тій Москві нахабний (а я думав, що це західноукраїнський стереотип) і якийсь неестетичний. Подерв'янськівське "кацапське крісло, позбавлене художнього смаку", влучно характеризує ті "сучасні" ремонти, яких я надивився, шукаючи офіс в оренду. Наприклад: підлога із старого нешліфованого паркету, пофарбована коричневою масляною фарбою. Точно так підлогу мій дід фарбував на дачі в 1986 р. Вікна старі, дерев'яні, брудні, але власники не будуть заперечувати, якщо ми за власний рахунок поміняємо їх на пластик. Кондиціонер ми теж собі можемо поставити за власні гроші - вони не будуть заперечувати (!). І це при ціні оренди $75/m2 в місяць!!! (У Львові зараз рівень десь $15-20, в Києві, здається, сягає $50 в центрі).

В сусідній кімнаті підлога була застелена старим радянським лінолеумом, прибитим ще за радянських часів цвяшками, із сантиметровими зазорами на стиках. І все це - на Садовому кільці! Такий от він насправді, діловий центр Москви.

А чого згадав? От взяли ми офіс в оренду (тут теж можна багато згадувати про нехлюйство власників). А Інтернет нам відімкнули, бо провайдер вирішив, що наше обладнання збирає пакети з сусідніх комп'ютерів (якби це було можливо, то ми би вже давно зайнялись промисловим шпіонажем). Провайдер спілкується тільки з власником, на нас йому начхати. Власник допомогти не може, бо він не спеціаліст, і не хоче, посилаючись на те, що свої обов'язки по здаванню приміщень в оренду він виконав. І жодних контактів нам не дає. Пат. Точніше, мені мат, а йому наср..ти.

Такого свинського відношення в Україні я собі не уявляю. Переходити на хамство і спілкуватись на їхній мові собі не дозволяю.

Сьогодні знову згадав при Конотопську битву, і про те, що якби не Іван Сірко, то Виговський, можливо, поставив би Москву на коліна. Ех, Сірко, Сірко...

До теми:

    Слоника замучили кляті москалі,
    Похилився хоботом слоник до землі.
    - Прощавай же Україно, ти мій рідний краю,
    Безневинно молоденький слоник погибає

Знайдено колись на moskaliv.net

1 коментар: