середа, 23 квітня 2008 р.

Стек sucks

Купив сьогодні на Стеку БФП. Такого сервісу давно не мав

Розрахуватись карткою в них не можна, потрібна готівка. Чек при цьому не дають; пояснення хитре - для отримання на складі досить показати гарантію :) Почуваю себе лохом, але згоджуюсь. Гарантію при цьому забираю сам в секретаря - "консультант" не бачить потреби це робити для мене.
Щоб не їхати на склад, можна приїхати в офіс на 18:00. Мені легше вже самому поперти на склад, в кінець міста.
Склад шукаю довго між іншими складами, впізнаю по їхній машині, однак спочатку йду в відкриті, але не ті двері - потрібні двері справді нагадують вхід на склад, хоч насправді це офіс при складі. Табличок не побачив.
Довелось почекати, поки хтось мною зайнявся.
Для отримання пропонують обійти будівлю навколо, бо в них там вихід із власне складу - щоб хлопака бува не мусів нести коробку зі складу. Валю по болоту, весь затрасканий, стою на дворі перед закритою брамою, чекаю.
Забираю просто з підлоги, і валю по болоту назад довкола будівлі до машини.

Вся операція мені займає десь 1.5 год.

Вже вдома виявляю, що USB кабель відсутній. Не віриться мені, що він не входить до стандартної комплектації.

Тепер маю надію, що гарантія мені не знадобиться, бо мати із ними справу ще раз вже не хочеться - краще доплатити і купити по-людськи. Але навіть якби в мене не було знижки - сумнівно, що щось би від цього помінялось.

1 коментар:

  1. Зате "Стек" тобі применшив бажання потратити трохи свого часу, щоб побавитись в який-небудь Quest. маєш його в реальному житті.

    А поки я це дркував, пригадав ще одну ремарочку щодо болота. Якось по ящику бачив тьотку, котра казала не боятись вимазуватись і не сварити за це дітей, бо все насправді дуже корисно - контакт із землею, котрий ми тепер швидко втрачаємо :)

    ВідповістиВидалити