четвер, 15 листопада 2007 р.

Если ты не совсем уж пень

А ми продовжуємо знайомити наших читачів із особливостями, притаманними Росії :)

2 грудня маскалі будуть вибирати Путіна. Політичної реклами на вулицях я практично не бачу, 1 антипутінську агітку зустрів в метро - явно множена на ксероксі і клеєна на скору руку. Це, здається, все.

Зате майже всюди є плакати, які просто закликають прийти і проголосувати 2 грудня. Обов'язковий графічний елемент - це урна для голосування з російським триколором, яка в мене чомусь підсвідомо асоціюється і партією влади. Мабуть, на це і розраховують.

Зате сьогодні в метро побачив такий плакат, який не міг не сфотографувати:


Мовчу про стиль вірша, властивий хіба 12-річним поетам, і гнітючий дизайн, який не відповідає змісту. Вчитуюсь і вчитуюсь в текст. Як не крути, я розумію його десь так:
Хоч ти, пересічний громадянин, і дебіл, але якщо ти ще не закінчений дебіл, то прийди і проголосуй.

Недавно я переосмислив суть футболок із надписом "Дякую, Боже, що я не москаль". Я їх ніколи не любив через гнилий дизайн, але тепер готовий купити, розуміючи в цьому слогані "... що я не родився в Росії".

Немає коментарів:

Дописати коментар